DARIN - NYTT ALBUM

Igår 18/8 så släppte Darin sitt 5e album. Jag har inte köpt det än som ni kanske kan förstå men det finns redan på Spotify och såklart så har jag redan lyssnat igenom det 2-3 gånger hehee! Jag verkligen älskar alla hans låtar. Vet inte om det är för att han är min favvis sedan jag va typ 11 år. Men jag tror inte han har gjort en enda dålig låt, inte i mina öron iallafall:)

Mina 3 favoriter! Om jag kunde så skulle jag välja alla, men de går ju inte;)

Lovekiller


Endless Summer


Drowning, fast jag hittat den inte på Youtube så leta upp den så Spotify om ni vill höra den

Och så gillar jag OK (dangerous game) och Can't stop love och Microphone hehee sorriiiii..

Kommentarer
Postat av: M

Jag lyssnade precis och jag gillar Microphone. Den är jättebra :)

2010-08-19 @ 13:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0