BORTFÖRKLARINGAR

Ni får faktiskt ursäkta denna sugiga uppdatering! Men jag började klockan 8 i morse och hade ingen direkt just att gå upp en kvart tidigare för att hinna blogga innan jag rusade ivälg till skolan. Men jag kan nästan garantera att det blir bättre till helgen och nästa vecka. För då kommer jag ha med datorn i skolan. Det måste jag, eftersom att det är en skoldator min älskade macbook, ganska maffigt va;) det är inte alla som får en sån fräään dator hahaa. Men ah, jag har i alla fall inte med den denna veckan pga att det inte händer så mycket i skolan och så än.... (gillar inte mina bortförklaringar, gillar ingens)

Idag så vart det en kort dag. Slutade runt halv 12. Hade ingen direkt just att åka hem redan då.. för vad finns att göra hemma klockan 12 på en tisdag när alla andra är i skolan liksom? Så jag var i stan några timmar med Fia. Fick med mig några grejor hem, inte kläder dock. Jag kan lägga upp bilder måste bara fota först då (får bli med mobilen)

Nu har jag städat iordning lite i mitt rum också, det kan ju inte se ut hur som helst! Nu äre fint igen:)


Gammal bild på mig och Fia, har ingen ny:O

puussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0