ANDRA DAGEN AND STILL ALIVE

Hemma från skolan åter en gång. Jag var ju som sagt upp med tuppen i morse. Redan klockan 7 ringde klockan, fast jag var faktiskt inte trött och jag såg inte ut som en zombi heller som jag hade förutspått:) bra va? När jag kom utanför porten i morse blåste det full storm ute, tur att det inte regnade bara.

Sen så mötte jag upp Fia på vägen och så åkte vi tillsammans. Men andra dagen va lugn vi har inte gjort något speciellt. Fick lite papper,... schema som är bra! På onsdagar har jag bara individuellt val en timme och sen slutat jag klockan 9 hahaaa.. Resten är också bra, dock fick jag inte dom lärarna jag hade trott men men detta ska nog gå;) Sen hände de inte mycket mer,.. hälsade på några 1or och lite sådant....

Nu blire True Blood!


Kommentarer
Postat av: paulina♥

härligt då passar du i det mesta!

2010-08-24 @ 16:32:06
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0