A WHOLE LOT OF THINGS

Idag tänker jag nog inte göra något vettigt alls, bara vara hemma och kolla på film och bara ha de mysigt:) Om det inte dyker upp något annat!

Vet inte om jag har sagt det innan men det finns en jättegullig katt som går utanför oss hela tiden och så sätter den sig nedanför våran balkong och jamar:( DAMN att man inte kan kattspråk!! Vi har matat den nån gång ibland och nu kommer den ju självklart tillbaka. Den är här i princip varje dag. Min mamma är helt övertygad om att den har ett hem men jag är faktist inte helt säker. För varför skulle en katt gå ute när det regnar? Katter hatar ju regn.. Den är inte så smal heller så den svälter ju inte. Men det finns ju råttor och sånt i skogen såå... Jag vet inte om man borde sätta upp lappar eller något och se om det är någon som äger den? Aja nog om katten.


Jag sa ju att jag skulle sett Sagan Om Ringen igår.. men jag åkte ju till Liseberg istället. Och den andra filmen är idag fast jag vet inte om man kan se den andra om man inte har sett den första liksom.. Det är ju ändå en triologi så man tycker ju att dom kanske borde hänga ihop. Men what do I know?? :P

Eller så kanske jag ser på Världarnas krig för den har jag inte heller sett.. Tom Ciruse är med i den ju. MY MAN hahaaa nej men han är ju så JÄKLA SNYGG!


Kan inte riktigt förstå att han nästan är 50år (48) RIKTIGT HET KILLE;)

Justde.. har ni inte sett hans nya film med Cameron Diaz Knight and Day så se den.. jättebra och skitrolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0