HISS OCH DISS



FOLK SOM SÄGER EN SAK MEN GÖR EN ANNAN
Nu är jag verkligen trött på att folk säger att dom ska göra saker och sen gör dom inte de. Okej ibland kan de kanske hända att något kommer emellan men inte varje gång eller ? Jag är trött på att sitta och bestämma skaer och ting och sen blir det inte av. I mean come ooooon .. hur svårt kan det vara att bara säga nejj de går inte för att .... blablablaa.

SKITSNACK
Jag vet att alla snackar skit om alla, de kan ingen stick under stolen. Jag kan snacka skit ibland, visst kan jag det, men det är inte lika skoj när personen i fråga får reda på de liksom. Jag har själv vart i den situationen att någon av mina kompisar snackar skit om mig och att jag sedan har fått reda på de och oftast så är det verkligen skitsnack något som dom bara har hittat på bara för att liksom. Det skulle verkligen vara så jäkla mycket skönare om alla bara kunde sluta (!!)



SKOLAN
Vi har en uppgift just nu att vi ska koreografera en dans på typ 3 min !! FATTA 3 FU**ING MINUTER.. och det ska vara klart på hmm.. måndag tror jag och jag och min grupp har inte ens börjat !! :O Gotta get started känner jag :D






ADAM LAMBERT !!
Jag bara måste hissa honom, han är så GRYYM. Jag kanske har en liten crush hihii .. to bad i sånna fall med tanke på att han är gay, så congrats alla killar haha :D Nejj men seriöst hans röst, jag smälter typ. Love Adam Lambert. Sen så ska han vara gästdomare nästa vecka i American Idol WOHOO :D



If I Had You (On Oprah)




VÅREN !!
Sen så måste jag hissa att våren faktiskt är på G (!!) Äntligen eller va säger ni ? De är på tiden nu, de är ju föfan april redan :o Vilket betyder att det snart är SOMMAR .. jag har räkat ut att det faktiskt bara är 8 veckaor kvar till sommarlovet efter påsklovet nu. Underbart ellerhur ?! Ska kanske på militörläger i sommar faktiskt hehee. Hoppas att jag itne behöver snagga mig :|



MIG SJÄLV
Jag ska vara lite egoistisk nu och faktiskt hissa mig själv :D Jag har blivit mycket säkrare i mig själv känns det som och jag säger precis vad jag tycker (det har jag alltid gjort iofs) men ändå jag står verkligen för vad jag tycker och tänkder och jag är inte rädd för att säge det som jag vet att säkert många andra är. Det är inte så att jag är världens bitch och säger percis vad som helst till vem som helst, men om någon frågar vad jag tycker så säger jag det jag tycker och hittar inte på en massa skit :D Jag är stolt över mig själv!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0