HISS OCH DISS


Nu ska jag diss så de skvätter om de ! haha om man nu ens kan säga så ? :|

Nu ska jag tamejfan dissa äckliga cigaretter ! För de första får man ett kortare liv. För de andra kostar de en jäkla massa pengar och för de tredje så luktar de RÖV ! RÖKNING DÖDAR!


Sen så tänker jag dissa äckliga potensekvationer som jag inte fattar ett piss av !! Undra hur de kommer gå nästa år och året efter de .. om detta bara är matte A hur ska jag då klara matte B och C hmm .. Jag kan ju trösta mig med att jag har en svårare bok än resten iallafall hahah :P Nejj men jag är faktiskt duktig men nu är jag nästan i behov av privatlektioner hahah ..


Dessa individuella-val tänker jag också passa på att dissa ! Vi fick pappret som man ska fylla i idag, visserligen fanns de inte alltför många att välja bland men dom räckte för att förvirra mig rejält !! Jag ska läsa 100p i tvåan och 200p i trean och de jag vill läsa blir typ .. 450p :O Hur ska jag välja dåda ? Men jag tror man kan få läsa mer än 300p kanske så jag får se till att kolla upp de med min studierektor !
GAAAAH its driving me CARZYYYYY !!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Hissar är mycke roligare än dissar right ?

Rebound - Hurricane .. RabihJaber och EddieRazaz måste få en feting hiss nu asså !!! Låten fastnar verkligen på hjärnan, jag tycker helt ärligt att den är grym :D What do you think ? Och jaa jag vet att jag la in låten igår men den förtjänar fan ett inlägg till hahah. Så en FETING hiss till dom. Sen så har ju Erik släppt sin nya singel också men den finns inte uppe på youtube än (jag hittar den inte iallafall) men den måste få en hiss också "Crash and Burn" heter den ni kan ladda ner den från itunes iallafall.



Sen så vill jag hissa Fia .. Okej jag kan få små dampryck på henne ibland men den bruden är verkligen hur skojj som helst och man garvar typ helt tiden när man är med henne hahaa :D och Fia om du läser nu så skrattar jag ihjäl mig åt din imitation av ***** gångstil hahahahahahah :D



Och i samband med bilden vill jag hissa Macbooken och PhotoBooth hahahah :D de är superbra tidsfördriv på onödiga lektioner hahaah :D



HAHAHA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0