ADAM LAMBERT AND ED WESTWICK .. AGAIN

Jag funderar på att dumpa Ed Westwick och köra på Adam Lambert. Eller jag kanske kan ha båda ? :D fast fan .. Adam är ju gay fan .. annars hade jag typ hoppat över honom hahaa ..

Hoppas ni förstår ironin :D

Men nejj nu ska jag vara seriös. Okej jag gillar typ all musik och jag hoppar typ fråm favvis till favvis men nu tror jag verkligen att jag har hittat den jag letade efter. Adam Lambert är verkligen hur jäkla grym som helst, han har världens finaste röst och dessutom är han galet snygg.


Han är verkligen snygg men också sjukt vacker. Och hur söt som helst utan smink och grejs.

Och Ed Westwick .. hmm .. jag läste om honom i SOLS ni vet tidningen ? Så då hade dom frågat vad han skulle göra om skådespelarkarriären skulle gå åt skogen (vilket den förhoppningsvis aldrig gör för han är grym) men iallafall så sa han att då skulle han plantera trädgårdar .. kanske inte de man hade trott men då hade han sagt. Tyckte de va lite skoj sådära :D


Hur jäkla het som helst !!!

Adam är favvis artist, verkligen en grym performer och Ed utan tvekan favvis skådis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0