RUBRIKSLÖST INLÄGG

Spelar wii med Ulla (Johans mamma) assa hon är 79 bast och har aldrig spelat de innan hahah lite pinsamt att erkänna att hon är nästan lika bra som mig. Men men hahah, de blev inte god middag idag ocg jag tänker inte säga va det va för de kanske avskräcker av från att själva äta eller nåt sånt, va vet jag. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, eller jo jag och mamma va hos mormor och fixa lite grejs. Skulle träffat min friend men de blev inte så. Miss u!!

Sen så är det väldans mycket folk som kollar på mig, eller ah ialf idag vet inte riktigt varför men de kanske kan bero på min super-duper fina mössa, jag ska visa er. Jag vet ju liksom inte om dom kollar på mig för att jag ser dum ut eller om det bara är så att jag är så väldans gullig i min lurviga mössa. Jag skulle nog gissa på alternativ två.

Näe men nu ska jag återgå till de jag höll på med. Wish me luck!
pusspuss mina smp kycklingar !<3


Jag och min lurviga mysiga mössa. Jag tycker inte jag ser
dum ut (aa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0