KLAPPARNA ÄR ÖPPNADE

Tjolahopp .. nu har jag öppnat klapparna. Fick inte de jag ville ha riktigt, eller ah inte allt ialf ;( menmen jag är nöjd ändå. Man kan inte få allt även fast man gärna vill.
Men hmm.. jag fick godis, pengar, comviq kompis (aldrig fel) en mössa, present-kort smink och lite mer grejs, kommer inte ihåg mer just nu. Men ska försöka lägga in bilder imon om jag orkar. Har ätit super-duper-jätte-mycket-mat så jag är fortfarande proppis och jag har inte ätit nåt godis alls typ, är för mätt för det. Men som sagt dagen är ju inte slut än så jag hinner nog klämma i mig lite smått och gott haha.
Kollar ialf på Göta Kanal med mamma och Johan. Den är helt okej faktiskt men just nu är det nyheter så jag passade på att skriva ett litet inlägg.


Nu ska jag mysa vidare pusspuss !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0