KEEP IT SIMPLE

Nu har jag fixat klart med headern tror jag, den får duga helt enkelt, så låter jag bakgrunden vara svart.. just to keep it simple you know.

Har förövrigt vart en väldans seg dag, skolan sluta vid 16.30 men men imon slutar vi så de e ju gottigott !! Längtar till jul, bara en vecka kvar nu, eller ah imon är det en vecka kvar.

Högst upp på min önskelista står ett gymkort men tvek på om jag får de, annars får vi hoppas på att jag får massvis med pengar så jag kan köpa ett självis.

Mer än så har jag inte att säga. Imorgon börjar jag i alla fall vid 10.00 så jag får lite sovmorron faktiskt och det tackar man ju aldrig nejj till, i alla fall inte jag men ****** är uppe i ottan haha. Om ni undrar varför jag skriver " * " så är det för att jag inte vill ge ut namn, fast det lär säkert hända lite då och då ändå, men jag vill inte att det ska blir missförstånd eller så. Så därför gör jag så.




Aja pusspuss och sov så gott så hörs vi väl antagligen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0