JAG SER DET SNÖAR..

Har vart väldans mycket att göra men ändå ingenting.. vet inte hur man ska säga de men jag har liksom inte haft tid att skriva. Men i helgen iallafall så va jag med slätten, sen igår ba slappa jag, det är väl det man ska göra på söndagar, människans lediga dag right ?

Anyway.. så finns det en väldans massa snö här i eklandis, helt sjukt!! Jag ba kolla ut genom fönstret igår så snöa de hur mycket som helst. Så jag skrek typ.. DE SNÖÖÖÖÖÖAR !!
så kolla mamma ut och hon ba; oj herregud va de snöar.
Vet ni.. äntligen kanske vi får en vit jul !!! WOOOOHOOO !!







Snart äre jul !!
Puss sålänge, ska fortsätta mitt One Tree Hill maraton !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0