INGEN JUL UTAN KALLE

Tänk att det faktiskt är julafton idag!!
Jag har inte fått mina klappar än, får dom sen efter Kalle eller något tror jag. Har ni fått era klappar? Och ska ni se på Kalle? För mig är Kalle ett måste på jul. Ingen Kalle ingen jul. Sen blir det massa god julmat och massa godis. Igår va vi på Johans jobb (mammas kille) skulle hämta något så fick vi med oss världens mega korg med godis.
Ni kan ju kanske föreställa er hur jag kommer se ut efter denna julhelgen, så sen när man ska köpa kläder inför nyår får man väl köpa en storlek större eller nåt, som sagt jag ska försöka förbereda mig för det värsta!! Näe men nu ska jag gå fixa mig lite innan Kalle och folket kommer. Ha en underbar julafton så hörs vi kanske, notera kanske lite senare så ska ni kanske få se vad jag har fått i år.

pusspuss !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0