SAKNAD BRA ELLER DÅLIGT ?

Visst är det svårt när man saknar någon? Jag gillar inte den känslan. Jag gillar att vara saknad men inte att sakna.
Åtminstånde inte om det inte är en bra saknad och det är inte detta. En kompis jag hade (som sagt så nämner jag inga namn i sånna här sammanhang) vi är inte kompisar längre men jag saknar honom verkligen. Men de funkar liksom inte att va vänner heller för det står liksom en annan väl ivägen som både är hans friend och min friend. Sen så blev de lite komplicerat och nu är vi där vi är. I miss him, hope he does too.



Naee nog om detta. Gud så deprimerande. Nu ska jag tänka positivt. Eller så gör jag så att jag låter mig själv se de dåliga i saker och ting och sen nästa år.. de vill säga om 4 dagar eller så, så ska jag stänga ute allt negativt och endast se de positiva i allt. Sounds good to me.



Aja nog om detta. Ha de bäst mina små kycklingar pusspuss !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0