BINGOLOTTO

Sitter faktiskt och spelar bingolotto .. bara för att vara lite social med familjen vilket jag typ aldrig är så de kanske va på tiden. Det går faktiskt inte så bra. Jag måste säga att jag faktiskt är riktigt dum ibland och idag råkade det hända.. jag spelade på bingo3 eller va man kallar de när de va bingo2 ..hur dumt va inte de. Så jag fick sitta och kladda över allt så blev det bara en stor röra till slut. Inte min bästa stund kanske hahah

Sen så va Erik med så de va väl det som gjorde de värt att titta över huvudtaget. Detta låter töntigt men jag har nog typ en liten crush på honom (aa' lite pinsamt men va ska man göra.

Aja nu ska jag nerda runt lite på facebook så hörs vi om 38 miuter så ska jag önska er god jul !!

puss sålänge !<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0