NÄR TRÖTTHETEN TAR ÖVER

STÖÖÖÖRT skönt att vara hemma nu efter en heldag på bomässan i Borås! Kan ju berätta att jag gick hemifrån vid halv sju och kom hem runt åtta. Men de gick liksom. Ont i fötterna har jag nu och lär ha ännu ondare imon.. Just nu känns det som att jag vill sova i en hel vecka. Men back to reallity.. har precis tagit en dusch och nu efter idol hoppar jag ner under täcket, tänkte sova några timmar, upp igen vid halv sju.. PÅ EN LÖRDAG!!! Hoppa på tåget till Floda så kommer bossen och hämtar upp oss där och så drar upp till Borås.

Och bara för att jag ska slippa berätta vad jag ska göra på söndag, så kan jag säga att söndagen ser likadan ut som lördagen. Så ingen vila här inte, nejnej. Men ah.. det var faktiskt ganska OK på mässan,fick sålt en del grejor, snacka med en GRYMT snygg kille från Telenor;) Sen va de nån annan kille får Norrköping som försökte ragga upp Bjällan och mig med väääärldens sämsta repliker. Tror inte ens att ni vill höra haha!! :)

Aja.. nu vet ni, ha en super helg nu mina små kycklingar, puuussssss♥

Nissen monterar möbler! Gick inge bra... men de gick, typ..

Kommentarer
Postat av: Maj

Du ska va nöjd! :P

Ja kan tänka mig att de tog på krafterna! =) låter som en bra mässa.



Hoppas du sover gott nu!! =) hörs!

2010-10-16 @ 01:11:56
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0