TEA-TIME


Har inte druckit te på jag vet inte hur länge. Men de va supergott! Fast jag måste ha lite, lite socker i annars tycker jag inte att de är nå gott faktiskt. De va extra gott nu också när det är "that time of the month" if you know what I mean?

Min temugg fick jag när jag va 8 tror jag när vi va och hälsade på uppe i Färna. Kommer igår att vi va där och jag åt 12 mackor och mamma höll på att ramla i sjön när hon fick en Gädda på kroken HAHA. De är roligt att tänka bak på minnen man har från när man va mindre:D När allt va så himla bra, när man bara lekte hela dagarna och de fanns inte ett ända fel!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Stor gädda hoppas jag att det var, haha!



Nu blev jag sugen på te bara för det. Och Ben&Jerry's. Undra vilket som lockar mest. ;D

2010-10-18 @ 20:56:36
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Haha ja, ibland får vi till det. ;)

2010-10-19 @ 15:33:06
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0