MARDRÖMMAR

Nu är det ju hela 1,5 timme till Paradise.. vad ska jag hitta på tro? Spela lite spel? Kolla senaste One Tree Hill? Jag vet inte, you tell me;)

Datan är fortfarande knas men den funkar ändå liksom. På tal om ingenting så drömde jag en jättekonstig dröm inatt också . Tror inte ens att ni kan gissa. De va min värsta mardröm nästan:O och de säger mycke.. jag drömmer nästan aldrig mardrömar. Iallafall så drömde jag såhär.. De är julafton och jag ser ett sketstort paket med mitt namn på,.. blablablaa.. händer massa saker där emellan som jag inte har nåt minne av.. men sen när jag öppnar på hoppas Caroline af Ugglas ut ur paketer!!! Jag får paniiiik och springer runt runt .. och sen vakna jag! PUUH!

Men jag kommer ihåg en mardröm från när jag var mindre faktiskt, den ända drömmen jag kommer ihåg över huvudtaget. Jag sov iallafall hemma hos min farfar och då drömde jag att det var jättestor och jätteläskiga jättepingviner som jagade mig uppe på vinden:O de låter inte alls läskigt men tro mig... är man 8 år är det läskigt!!

Lite komiskt att jag drömde mardrömmar om pingviner faktiskt.. för när jag va liten så klafsade jag liksom med fötterna som en liten pingvin, så mamma kallade mig alltid för pingvin. Även idag så när det kommer en pingvin på TV eller en bild eller så, så ropar mamma "ANNA DU ÄR PÅ TV!" :D


Kommentarer
Postat av: Jazze

HAHAHHAA pingvinen Anna <3

2010-10-21 @ 19:40:02
URL: http://jazzminedahl.blogg.se/
Postat av: Chrislotte

Nice site, cool background. toni.

2011-06-06 @ 10:41:09
URL: http://chrislotte.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0