KALLBLODIG, JAG?

Jag fryser.. fryser du också? Det är så kallt, börjar jag bli sjuk kanske? Nej de hoppas jag inte. Men jag fryser. Kanske är jag kallblodig bara.. hmm? Och så är jag hungrig också, magen kurrar. Maten står i kylen så jag behöver bara värma den. Sen vill jag mysa i soffan och kolla på IDOL. Jag är supertrött, kanske tar en liten powernap. Försov mig idag också, ajdå.. jag som aldrig försover mig. Jag som har 0.0% frånvaro hehee *STOLT* men inte längre. Attans. Jag försov mig 3 timmar. Men så kan de gå;)

Känner mig deg! Adam hamnade på 5e plats.. *buhuu* Nu ska ni få slippa mitt tjöt. Jag ska kolla Smallville tror jag, och åta mat:)

pussssss

Nästan 1 år sedan denna bilden togs heheee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0