I BITAR BÅDE HÄR OCH DÄR

Njaa hitta en skitfin skjorta på Cubus. Den va liksom svart transparant eller va de heter med guldiga detaljer men jag köpte den aldrig. Tänkte kolla runt lite till först och sen om jag inte hittar något kör jag på den!  Köpte ingenting faktiskt.. förutom ett par vampyrtänder, dock ser dom mer ut som valrosständer.. hmm.. men men dom e la söta dom också:D

Men jag åker INTE till stan imorgon för de är bomthot mot Nordstan imorgon:O Man vill ju inte bli sprängd i bitar mitt under Halloween-helgen liksom, fast å andra sidan hade de vart lite komiskt hahahaa..

Middan idag va helt AWESOME och sen fick jag buchlapudding till efterätt.. dock så ser det ut som bajs eller va tycker ni? Men de smakar himelskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0