HÖGEN BLIR MINDRE OCH MINDRE..

Om man ändå kunde slippa allt plugg, de skulle va toppen! Egentligen har jag inte speciellt mycket plugg, men när allt kommer på en gång blir det ganska mycket. Men de är bara te att göra de bästa av situationen eller va säger ni? Nu är det bara torsdag och fredag kvar iallafall för sen har jag praktiiik i tre hela veckor och sen efter det har jag HÖSTLOOV!! ... Idag har jag iallafall suttit på stadsbiblioteket och pluggat med Elin och Nea. Naturprov imöra. Jag kommer såå kicka asssss;) .. kan jag ju hoppas åtminstånde heheheee..


Men nu är det färdig pluggat för tillfället. De får bli Gossip Girl emellan! Tittade aldrig på det igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0