HEJ JAG ÄR EN SOFFPOTATIS

Min dator har vart kidnappad nu under kvällen, men jag har nu hittar gärningsmannen;)

Och samtidigt som jag sitter här och tänker hur lugnt och skönt det är med praktik så får jag ett sms från bossen där de står "Ta med träningskläder imorgon vi ska köra ett spinningpass!" Slut på de friden tänker jag då och dags att köra upp pulsen till 180!! Men vet ni va de jobbiga är? Vet ni? Nä men nu ska jag tant Helliis berätta.. jag har inge bra kondition längre, inte alls.. tror jag inte iallafall, hmm:question: sen så blir man ju svettig som bara den efter ett spinningpass, de rinner ju floder typ eller?

Nä nu fasen ska jag sluta klaga! Ta tag i detta och göra de bästa av situationen eller vad tycker ni? Jag tror att jag under senaste året har blivit en sån där soffpotatis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0