HEEELG ÄNTLIGEN!

Äntligen helg! Kanske inte så mycket att hurra för med tanke på att jag ska upp som vanligt imon... :( buhuu, aja jag får sova ut på söndag iställe!:) Är hemma nu iallafall och min kära mor har köpt tågisbiljetter till Stockholm! Så nu är allt klappat och klart så nu blir det till att vänta 38 dagar till och sen sätter vi oss på tåget och går på ADAM LAMBERT! WOHOO:D

Ska iväg tidigt imorrn och hjälpa till med någon försjälning för APU:n och så. Det är lite svårt att skriva så man fattar men ah.. Så jag sover hos Bjälliis i natt så blire närmre dit. Men först ska jag och mamsen käka middag.. gissa vad jag får? *trummvirvel* svamptoast! SÅÅ JEVLA GOTT!!

Nu ska jag läsa en bok heheee "Svenne" heter den. Måste läsa ut den tills nästa vecka, skoluppgift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0