GÅTT LÖÖS MED FIA HELA DAN!

Dagen har vart såååå givande! Hade redovisning som gick sådääääär asså, men vi gjorde den iallafall:) Skickat in en fältupgift. Lånat om min bok "Svenne". Skulle stannat på biblioteket och pluggat med Fia men vi gick till mig och plugga iställe. Och joo vi fick faktiskt saker gjorda. Gick lööös på photoboot! Fick skrattanfall 10 gånger om.

Nu ska jag nog be kocken att fixa lite krubb till mig;) Börjar kurra lite i magen. Måste ju hinna få i mig maten innan DH börjar! WOHOOO säsongspremiär idag ju! och inte nog med det.. efter de blire Cougar Town. Älskar den serien! och INNAN deee... ska jag hinna duscha och kolla senaste Gossip Girl! HIHIHHIII


HAHAA Fia tyckte att det såg ut om något annat en min fossing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0