FÖRKYLNING PÅ G?

Nobody said it was easy, It's such a shame for us to part..

lalaaaa sitter och sjunger med min gudomligt vackra morgonstämma;) Jag är helt kär i denna låten! Måste nog ta mitt pick pch pack och bege mig till skolan snart nu också. Börjar dock inte förens klockan 10 idag! Riktigt noce faktisit att inte börja klockan åtta på en måndag liksom. Nu på morronen är det idrott som gäller, får köra så mycket jag orkar, börjar nämligen att bli förkyld. Allt tack vare att jag gick ute utan jacka i full storm i lördags och satte upp flygblad. Jaja sånna smällar för man ta.

Näe men nu så ska jag se till att packa ner grejorna, börsta tänderna och pumpa lite Adam innan jag åker. Får mig alltid på topp:)


Måste ta min omega3 också innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0