AHA OOHYEAH!!

Gick på en ovantad liten "intervju" eller vad man ska kalla de nu i eftermiddags. Anna tvingade med mig.. De va iallafall två tjejer som skulle skriva en uppsats om ämnet våldtäckt och dom ville då ha andras perspektiv på vad våldtäckt är och sånt dära. Egentligen ville jag inte hänga med för jag orkade verkligen inte men jag hängde på iallafall.

Så vi pratade om vad det var och vad vi trodde samhället såg på de hela. Men de gick braa!

Och nu är praktiken över. Tråkigt men ändå skönt och nu har jag HÖSTLOOOOVV!!:D så jäkla najjs faktiskt. Få vila upp sig en vecka. Men imorgon ska jag jobba på förmiddagen så om man ska se de så så börjar inte lovet förens imorgon dårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0