19 OKTOBER

åååh nu har min lille Macbook gått lös och fått världens fnatt! inte kul nånstans. Den vill liksom stänga av sig hela tiden och de funkar ju inte alls i längden, så jag får göra så att jag får gå till datakillarna och så får dom kolla på den och i värsta fall kanske jag måste skicka iväg honom på operation:(

Aja de löööser sig!:D Idag tog jag en pyjamasdag som jag sa, har inte gjort ett piss. Bara glott på TV typ, druckit te, läst True Blood! De är så roligt att läsa en bok som gått som serie eller film för då kan man liksom leva sig in i texten mycket mer, så de blir verkligt nästan.

Nu ska jag hjälpa mamsen med maten!  pussssss
BTW Ed Westwick är schyyyygggg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0