VI VILL HA SOMMAR OCH SOL

Hade inte alls saknat skolan .. speciellt inte nu när jag hade vart ledig i 4 hela dagar. Men de funka idag också hehe :D Och vädret är ju bara vah ? de 'r just nu 16,5 grader och helt jäkla molnigt .. och så ska de vara hela veckan ! vafan är de för majväder då ? nu vill vi ha sommar och sol och jag måste ha en ny bikini .. mina är på tok för små juh :O
Just nu sitter jag iallafall och för över lite ego-pix till datorn och väntar på gubbar som ska lämna en ny frys .. våran ena har lagt av.
Nu va bilderna klara ! Här kan ni få en :D




Kommentarer
Postat av: Emil

haha hära i Stockholm äre stålande sol ! :D

2010-05-17 @ 18:46:28
Postat av: Bögen från Dalarna

Vad fint headern blev!



Och tack för de fina orden du gav i "utmaningen" nedanför. :)

2010-05-17 @ 20:49:45
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Daniel

Smiiiiiiile!!!

2010-05-17 @ 20:56:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0