KORV MED MOS

Blogg jag läser först: DennisM och Gaybloggen

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Foki faktiskt

Kändisblogg jag följer: En del faktiskt hehe, men Dennis och Gaybloggen är favvisar, känns som att dom är sig själva rakt igenom.

Första bloggen jag började följa: Hmm .. tror de va Dessies

Bloggare jag beundrar och varför: Asså det måste nog vara Paow för hon är inte alls rädd för att säga vad hon tycker och tänker. Hon kan också ta konsekvenser utav de hon skriver. Hon skyller inte ifrån sig. Hon vågar helt enkelt vara sig själv, det är inte alla kända tjejbloggerskor som vågar de.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Hmm .. inga direkt fördelar som jag kan komma på, eller jo jag har faktiskt fått en del ny bekantskaper (Y)

Då hatar jag att blogga: När jag inte har något att skriva men känner mig tvungen.

Då älskar jag att blogga: När jag är på superbra humör och livet är bäst typ!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Christoffer Larshans "gaymasen". Bara för att han läser min blogg och kommenterar hyfsat ofta och för att han har en super rolig och bra blogg! :D
Och alla mina vännersbloggar så klart !

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Alla som vill hehe :D


Spexfoto från förra året i nian !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0