THREE WEEKS TO GO

Nu så, nu är naglarna av. En lossna och då åkte dom av en efter en. Och tro det eller ej, men mina vanliga naglar har faktiskt växt haha .. såhär långa har dom inte vart på länge och då är dom inte speciellt långa heller. Fast dom är jättemjuka nu så dom kommer gå av tills imorgon typ.

WOHOO 14 days to go!
Och jag har fortfarande inte fått brev angående militärlägret :( Jag vil ju veta om jag ska dit eller inte så jag vet vad jag ska göra i sommar. Ska ju inte vara där hela sommaren utan typ 3 veckor, fast OM jag kommer med så kommr jag säkert inte palla 3 veckor med en massa order hit och dit. Jag sa ju att jag inte gillar att folk säger åt mig vad jag ska göra och så, men jag antar att jag får suck it up och göra som jag blir tillsagd.

Måste slänga in en bild också, blir så tråkigt annars hehee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0