OOH BUBBLOR, JAG SER BUBBLOR

Jag fick faktiskt gjort allt de jag hade planerat för dagen. Jag gjorde nationella i matte, jag super troooor jag, sen så träna jag med Elin och sen sola :D

Jag är väl egentligen inte typen som ligger och solar i solaruim, men denna sommarn ska jag inte börja som ett spöke, så jag kör på solarium och med mitt svenska pigment gör de kanske inte så stor skillnad ialf hehehee. Men så nu efter denna dagen är jag nog värd ett varm bad med massa bubblor wohooohoho :D


FACELOOK FOR TODAY

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Tack! härligt att göra att jag inte fick en fjollstämpel i alla fall ;)

2010-05-13 @ 17:11:53
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0