FETT OVÄRT

Riktigt ovärd kväll igår asså. Mormor va ju här som jag sa men hon åkte ju hem sedan. Så då var det meningen att jag skulle va med mami bara men så blev de ju icke, utan anna sa åt mig att dra med till Rörvik med lite folks, så jag hängde på liksom, men så bara för ATT liksom så skulle vi ju gå halva vägen och desstom skulle vi inte till Rörvik utan till Ganglet. Det ligger bredvid varran typ men man måste gå runt hela skiten för att komme dit.

Och vi åkte ju inte hemifrån förens runt halv nio så vi va framme typ halv tio .. och min sista buss hem går 12 så jag va ju tvungen att dra typ elva. Fatta ovärt !! Dessutom va de ju becksvart och jag gick helt själv :O skitscary ! Snälla vänner man har som tar väl hand om en *ironi* men de gick bra iallafall .. som tur va !


Kommentarer
Postat av: Hind

SV:Hahah mina lååååånga inlägg ;) btw din header e jättefin :D

2010-05-23 @ 17:02:37
URL: http://hindtalib.blogg.se/
Postat av: Anonym

ORKAAAAAAAAAAAAAAAA DIIIGGGGGGGGGG



överspelarN

2010-05-23 @ 23:11:00
Postat av: Mikalalice

Nice site, regards from the netherlands!

2011-01-02 @ 20:19:12
URL: http://mikalalice.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0