HÖGA KRAV ?

GAAAAAAAAAAAAAAH !!! ååh jag e daaamp!!

Flera studier har visat att människor som har
dålig självkänsla (det kan vi styka för stämmer såå inte in på mig), orimligt höga krav och som strävar efter perfektionism reagerar starkare på påfrestningar även rent fysiologiskt.

Jag lovar att det stämmer såå bra. Seriöst jag får damp/panik/ångest och jaa allt .. när jag f*cking inte fattar eller inte kommer in i det jag ska göra. Så sitter alla runt omkring och frågar typ .. "Hur går det?" .. "Vill du ha hjälp?" .. "Ta det lungt, du hinner". Okej jag fattar kanske att folk i allmänhet menar väl och så men asså.. jag vet inte hur jag ska säga men .. ah. Om ngn annan är likdan så fattar dom säkert och om ngn nu inte skulle vara det så kommer dom inte fatta ändå, spelar ingen roll hur jag vrider och vänder på det och försöker förklara.

Jag är född som jag är jag kan inte hjälpa att jag har så höga krav på mig själv när det gäller vissa saker !!


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Okej, det är sådär :P

2010-02-26 @ 13:28:50
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: jessica

Så nu har jag röstat på dig! :) Hoppas du blir veckans blogg! :D

2010-02-26 @ 15:27:36
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0