I WANT SUMMEEEEER

What time is it? Summertime! What time is it? Party time!




Nu längtar jag verkligen till sommaren. I år är det lite utav ett mode med magtröja så då kan man ju för en gångs skull gå med bar mage utan att folk kan säga vad som helst. Sen så jeans-shortsen hänger med även i år. Åh jag kommer bo i dom typ. Sen så det dära med high heels är vanligtvis mig, utan jag kör på convers och tygskor av annat slag. En snygg väska och acsessoarer and I'm ready to go.


Sedan slänger man enklet på sig lite solpuder och mascara, tar ett fint lite ljusrosa läppstift på läpparna och slänger på ett färgstarkt nagellack. Mer än så behövs inte för att få en fräsch sommarlook.. Inte för mig i alla fall.

Åååh jag längtar till playan!

XOXOO

Kommentarer
Postat av: andrea

Va kul att du vill vara med! =)

Du lägger in en bild på din blogg som du ha med på min header om du vinner, sedan kopierar du adressen och skickar till mig i "veckans blogg tävling"s inlägget! =)

2010-02-23 @ 21:46:13
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0