ADMIRER

Shulululu..... Idag äre ju final i Paradise. Synd bara att jag vet vem som vinner, det är ju liksom inte lika spännande då hihi. Igår åkte ju Greta ut.. inte skoj. Jag höll ju liksom på Cimon och henne och nu har båda åkt ut. Aja får hoppas på Jackie eller Kristoffer för dom är dom ända som är kvar som har vart med hela tiden utan att åka ut eller komma in senare. Jag tycker liksom att dom förtjänar det mest, kanske mest Kristoffer för jag tycker att han har fått kämpa mycket mer än Jackie för att hålla sig kvar och så .. aja nog om det.

Glömde av att blogga igår men det hände inte så mycket igår ändå så..
Idag fick vi i uppgift i skolan att vi ska skriva om någon vi beundrar och sedan ska vi ha en persentation inför klassen om det. Vet inte vem jag ska ta, det finns liksom mer än en person i världen som jag berundrar .. tyvärr fick man inte skriva om sig själv, annars hade jag vart min nummet 1 haha nejj ja skojja. Men vi får se hur det blir.. kanske .. Al Gore, funderar på de men jag vet inte hihih vi får se ..



Al Gore ..?

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja man måste faktiskt kolla ändå :)

2010-02-02 @ 21:12:28
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0