ITS FUNNY ACTUALLY

Det är alltid trevligt med komplimanger, visst är de? Tycker jag i alla fall.

Hade svenska redovisning today. KAOOOOOS! Behöver jag säga mer? Naee jag tror ni fattar grejen.
Hade förresten leggings idag, väldans länge sedan jag hade de .. carebox jag vet.

HAHA Anna Bjälldal sa en skojig sak idag. När vi va på Vallahalla häromdagen och simmade så i omklädningsrummet så va de en tjej, hon böjde sig framåt.. framför Bjälldal då så hon såg hela alltet ah ni fattar. Så kolla Bjälldal på mig och typ hintade med huvet eller vad man ska säga så jag skulle fatta.. men de gjorde ju jag inte haha så jag stod högt och sa något i stil med "vah vad menar du? vad är det? va ska jag kolla på?" så hörde tjejen de så kolla hon först på mig och sedan på Bjälldal.

Ungefär sådär tror jag de va. haha jag hade ingen aning om att det ens hände förens hon berätta det idag. HAHA så klantig är jag mhahah. Aja sånt händer, oturligt nog så händer det alltid mig. Antar att det är min lott i livet.


Kommentarer
Postat av: elina

okej men den var sjukt snygg iaf!!!!

2010-02-10 @ 16:20:35
URL: http://goldenskull.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv; Har ni lov nästa vecka? ;( Jag har lov vecka nio ..

2010-02-10 @ 16:39:39
URL: http://jessfuckers.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jag önskar att jag kunde! Men nu har jag ingått i ett vad då jag absolut inte får äta, och då måste jag hålla det :-( Du får käka lite åt mig?

2010-02-10 @ 18:41:33
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0