SINGING LALALALAAA

Har suttit och sjungt sen jag kom hem för typ 2.5 timme sedan sedan kom jag på att de skulle städas så ah de har jag sysselsatt mig med sen senaste halvtimmen. Jag sjunger ju såå fint! Nästa idol 2010 haha eller inte .. troligen inte. Fast jag sjunger faktiskt hyffsat när jag väl försöker annars värnas jag nog mest haha men who tha fuck cares haha.

Såg ni förresten att Kissie har oprerat sig nu ? Dom såg väldans stora ut fast iofs vare ju massa bandage och grejs runt så dom är nog inte riktigt så stora som dom ser ut. Men ah ..
Sen så har ju Amir ny design och så .. måste säga att den ser något bättre ut nu, lite vuxnare om man kan säga så hihi

Nog om detta .. nu ska jag mumsa mat !!
pöss !!



Kommentarer
Postat av: M

Mat e gott :D

2010-02-04 @ 22:05:30
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hej, hur har din vecka varit? :)

2010-02-05 @ 19:45:16
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0