OKEJ .. HERE IT COMES

Jag vet att det inte har blivit någon uppdatering idag men jag har vart upptagen med plugg. Har nämligen prov imorgon. Sen så är jag ju förkyld också så jag använder det som en ursäkt till den dåliga uppdateringen hihii.

Jag har precis tagit mig ett långt varmt bad, måste erkänna att det var otroligt skönt. Får nog göra det oftare. Och imon... hoppas jag att jag får ta av tandställningen, det är sagt så i alla fall men vi får se vad han säger Elias om mina små tänder. Får ju hålla tummarna för det ellerhur ?

Och nu.. till det dära jag inte berättade igår.. den dära boken ni vet ? Har ni listat ut vilken det är ? Om inte .. here it comes .. Twilight - Om jag kunde drömma *pinsamt* Alla och då menar jag typ alla har ju läst den så ah de blev så och så mycket som jag hatar att erkänna att jag hade fel och att alla andra hade rätt så är den OTROLIGT BRA ! There .. I said it !



Kommentarer
Postat av: marcus

haha folk har sagt att jag liknar han;)



haha nee skojja bara vilket du kanske har märkt på bilderna :P



men han borde vunnit ;)

2010-03-01 @ 16:38:19
URL: http://marcussryberg.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv; Det var så lite så! :D

2010-03-01 @ 17:38:36
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0