GÅRDAGEN

Igår va vi jag hemma hos annabjälldal med lite folks, eller ah lite och lite .. några sådär haha. jag drack inte nåt till skillnad från vissa då kanske. De va lite stelt i början men sen släppte de liksom. Sen så när Jensa och Danne har druckit liiite så har dom en viss dragning till mina bröst kände jag. Men men de är bara att säga åt dom.

Jag had vart ute en sväng med Isabel så när jag gick in i hallen så ramla lilla jag. De va as blött på golvet så jag bara gled genom hallen och vurpa typ hahah fan va jag garva och bjällal ska vi inte snacka om.. fan va hon skratta haha. De måste ha sett j**ligt skoj ut hahah

Tack alla för igår.


Tog bilden från Dina



Kommentarer
Postat av: jessica

Sv; haha, ja precis! Den meningen passade rätt bra faktiskt! xD

2010-02-20 @ 22:48:10
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0