DAYS OF OUR LIVES

God !! What am I doin up ? Jag har lov ffs. Funderar på om jag skulle släpa mig tillbaka till sängen, men sen å andra sidan måste jag iväg och hämta mitt kontokort på posten borta i Sisjön vilket är väldans jobbit! Man måste åka till torget och sen dit, det gå liksom ingen direktbuss dit. Menmen så kan de gå sometimes.

Men det är bra att jag är uppe för jag slog på TVn så va det Våra bästa år på 3an .. har inte sett det på evigheter, trodde att det skulle vara slut vid det här laget. Vet inte hur länge det har hållt på, tillräckligt länge kanske man kunde tycka.

Nu ska jag fixa mig lite frukost så min mage slutar skrika haha. Får se va köket bjuder på idag. Talk to you later små kycklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0