16ÅR OCH TVILLINGMAMMA

Kom in på en blogg precis nyss. En 16årig tjej som är mamma till tvillingar. Hon blev gravid när hon bara var 15år. Fatta va tufft (och nu menar jag inte tufft som i ååh va ballt utan tufft som i faaan va jobbit!). Sedan hade hon sån tur om man nu får kalla det så, att hennes kille faktiskt va helt okej med det. I många andra fall kan jag tänka mig att vissa bara skulle dra eller att man inte har föräldrar som stöttar en. Men det har hon.

Jag kan inte ens föreställa mig det, hur jobbit det måste vara. Det är i alla fall väldigt inspirerande att läsa.

Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!






Kommentarer
Postat av: jessica

Sv; Visst är dem! Okej, härligt att höra. Tråkigt att det är mycket i skolan bara. Jo med mig är det bara bra! :)

2010-02-07 @ 21:22:26
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0