2011 NI KÖR VIIII!!!!

Vad kan vara bättre än att avsluta detta året än att ge ut mina nyårslöften och säga tack till alla som har vart med mig och gjort detta året helt superbra!!!

Till alla mina vänner säger jag tack och farväl 2010!! Ni har varit helt underbara in good and in bad!
Till familjen säger jag bara tack och Jag älskar er


Och nu ser jag bara fran emot nästa år som förhoppningsvis kommer att bli ännu bättre. Mer minnen, ny och ännu bättre musik from you know who;) flera äventyr, Jag ska hinna fylla 18! och massa mer kommer att hinna hända. Nu ser jag fram emot ett nytt år och jag hoppas att vi får ett dunder bra 2011!!


- Börja träna och få tillbaka min gamla och vätränade kropp!
- Sluta småäta, alltså onödiga saker såsom godis och annat på vardagar..
- Försöka lära mig att sjunga! HIHII
- Skaffa mig ett jobb!
- OCH TILL SIST, SÅ SKA JAG HA SÅ JEVLA ROLIGT!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0