ANSWERS

Har du några förslag på bloggnamn ? 
Det bästa är att ha ett kort och lätt bloggnamn som är lätt för andra att komma ihåg.

Jag har läst att du har skrivt mycket om adam lambert, varför gillar du honom så mycke ? 
Jag har nästan precis "upptäckt" honom för jag tittade inte på American Idol förra säsongen :O Men han är verkligen GRYM och jag uppskattar verkligen hans musik. Han är en otrolig artist och hur snygg som helst .. eller mer vacker kanske :D



Vad e det första du tittar på hos en kille när du träffar honom för första gången ?
Jag älskar rumpor så jag skulle nog säga de men och leendet och ögonen. I know the perfect one ;)

Vad tycker du om Sverigedemokraterna ?
Jag är inte så engagerad i politiken och dom olika partierna men dom har ju många frågor angående invandring. Jag vill helst ine yttra mig men vissa saker som säger stämmer andra inte. De beror helt på vad man har för värderingar. Men Sverige är ett av de land i världen som välkomnar dom flest från utlandet och jag tycker det är bra och så. Men om man ska bo här så tycker jag att man ska försöka ta del av det svenska samhället. Det verkar som att Sverigedemokraterna gör allt för att stoppa invandring och sådant, det tycker jag är helt fel !! för det är fan inte bara folk från andra länder som bär sig illa åt här .. det är lika mycket svenskar som inte kan uppföra sig !! Jag har mycket fler tankar men det får räcka, för jag vill inte göra detta till en big deal även om det är det för samhället.
WOW de blev långt ..

Vad ska du göra i sommar ?
Jag ska ha grymt jäkla skojj !! Sen så har jag sökt till ett militär-läger som är i juli, men det är inte säkert att jag kommer med eller så men jag kan ju alltid hoppas. Ett sommarjobb skulle ju inte sitter fel heller, har sökt ett par stycken så vi får se. Och självklart massa sol&bad :D

Vad använder du för smink ?
Jag använder faktiskt inte så mycket smink längre, jag sminkar mig inte ens varje dag. Det är bra att vila huden ibland från foundation och puder och allt vad det är. Men använder jag smink så blir det lite foundation, mascara och rouge typ.


Perfekt !! Ger en snygg fräsch sommar-look right ?

Vilken är världens bästa låt enligt dig ?
ooh thats a tuff one .. men jag har absolut ingen aning de varierar hela tiden, men just nu så är det helt klart Whataya want from me - Adam lambert och Sunset boulevard - Tyler Hilton .. Den får bli veckans låt ..

Om du fick skriva en bok, vad skulle den få för titel? Det ska vara något slagkraftigt och som beskriver ditt liv som du levt det hittills.
Let me get back to that question later.

Favoritfärg på kallingar?
Använder inte de allt för ofta men hmm .. I like pink ?

XS eller L? (Fritt att tolka)
M .. ? Inte för stort .. inte för litet .. lagom skulle jag säga haha som sagt
fritt att tolka :D

Favoritfilm?
Dirty Dancing !!

Hur länge har du bloggat?
Sammanlagt ca ett år nu tror jag. Min första blev hackad av någon konstig anledning :( den andra var på wordpress man jag gilla de inte så now here I am.

Vilka bloggar läser du och vilken som är din favorit och varför ?
Hmm .. Jag läser mina vänners bloggar sen så läser jag alla dessa stor bloggar, vissa oftare än andra. Men dom jag läser dagligen är Gaybloggen, Paow, DennisM och Kissies bloggar. Gaybloggen är min absoluta favorit, för han verkar verkligen vara sig själv rakt igenom och han skriver ibland inlägg som får en att tänka efter ibland. Sen så är bloggen i sig väldigt underhållande.



Vad är ditt problem ? varför är du sån fitta ? din blogg är sämst !!!
Jag vet inte, vad är mitt problem ? Om du nu vem du än är tycker att jag har ett problem .. feel free to tell me. Och fitta .. ? Seriöst, väx upp !

annnnaaaaaa, knycklar du eller viker du toapappret när du skiter ?
hahaa Dina, jag brukar faktiskt vika de, de känns liksom bäst. Men de är väl en smaksak antar jag :D

Men om du fick va kille för en dag va skulle du göra då ?
Spana på tjejer och försöka förstå fascinationen med det.

Vad vill du göra i framiden ? Och vart vill du bo ?
Saken är den att jag har INGEN som helst aning om vad jag vill, men jag vill få en bra karriär och en husband och en unge eller två kanske, de är väl det alla vill antar jag. Och sen så har jag alltid drömt om att bo i USA .. Kalifornien kanske ..

Vem är din favorit skådis och vilken film tycker du är bäst med honom/henne ?

Den är ju också supersvår, jag har så många .. George Clooney, Kirsten Dunst, Patrick Swayze, Ashton Kutcher. Men om jag småate välja en nu så väljer jag Ashton Kutcher och The Guardian.


Kevin Costner är ju het ! Eller han va .. nu är han bara gammal :D

 


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Neeej! Gaymasen slår Gaybloggen med hästlängder. ;)



Och ja, bulldeg är ju grymt gott. Mumsfilibabba! ^^

2010-04-28 @ 00:16:13
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Jenny

Bra skrivet om Sverigedemokraterna !! gaybloggen är bäst tycker jag också :D

2010-04-28 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0