LÅNGFREDAG VARFÖR ?

Långfredagen var inte speciellt lång, eller ? Undra varför man kallar det långfredag. Jag vet att det var dagen som Jesus korsfästes men de är väl inte därför som det är långfredag eller ?

Har ni förresten sett filmen The Passion Of The Christ ? Så jäkla hemsk!! Den hemskaste filmen jag någonsin sett. Men den är helt klart värd att se men sjuuuukt hemsk :( Så hemsk så att jag inte ens kan lägga in en bild på den.
Sen så är inte jag troende eller så men om han plågades och torterades så som det är i filmen så ah världen hemskare än vad man kan tro. Har nog aldrig gråtit så mycket till en film någonsin. Den är värre en den värsta skräckfilm du kan tänka dig.

Men shiit jag får rysningar. Nejj nog om detta nu.

XOXOOO ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0