MÅL I LIVET

Gjorde precis min dagliga runda inne på Aftonbladet och även idag hittade jag lite spännande grejs :D


Stämmer de tror ni ? Jag tror faktiskt att nästan alla mer eller mindre har försäkt att gå ner i vikt och har man inte de så tror jag helt säkert att man någon gång kommer göra ett försök. Jag ska vara ärlig och säga att jag har tänk på att jag kanske vill tappa några kilon men de va då inte nu haha men jag gav upp efter jag ens hade tänkt klart den tanken haha :D de skulle verkligen inte funka !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sen så hittade jag en grej om att man .. ah ni ser ju själv ? Whats up with that liksom ? huh ?



Att gå liiiiiite över gränsen kan jag tycka, eller ? :thumbdown:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Sounds good to me ? Vissa kvinnor kanske behover de inte vet jag, men i så fall så äre ju sketa bra, right ? :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha, finns så mycket tok. Det där med kramarna är stört..

2010-04-22 @ 14:51:39
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0