LOTS OF THINGS TO DO

Hejsan hopp getsnopp ? Rimma de :question:

Shiit det känns verkligen som att jag har fullt upp nu. Jag har vart i skolan i tre dagar nu efter praktiken och lovet och jag har redan fått 4 arbeten och inlämningar som ska göras .. whats up whit that liksom !!

Först så äre dom dära APU-frågorna om praktiken då.

Sen så är det en redovisning som ska göras med power point och allt (som jag inte har lärt mig hur man gör än) och de ska vara typ 10 min !!

Sen så har jag en svenska inlämning, då ska jag skriva ett reportage.

Och till sist en inlämning i Gimp men de är inte så svårt juh eftersom att jag är ganska duktig hahaa :D


Sen så är det nationella mellan och efter alla dom dära arbeten och inlämningarna :O och sen så är det kanske några prov och några redovisningar kvar tror jag kanske .. och sen äntligen så är det SOMMARLOV !!

Men det känns som att jag har fullt upp nu dom här sista 8 veckorna .. but I think that I can do it :D


Men nu så sks jag knarka lite Adam Lambert medans middan blir ready! :D
pusspussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0