HELLIIS BETYGSÄTTER

Jag är beroende av TV-serier as you might know ? :cool:
Så nu tänkte jag att det var dags att sätta mig ner och sätta små betyg på mina favvisar.

Jag känner mig kluven över mitt beslut på förstaplatsen. Men iallafall ..

På 5e plats sätter jag .. Prison Break. Nu går det ju inte längre, men när det gick på tv3 så satt jag bänkad verkligen. Serien började bra men den tog liksom aldrig slut (klagar inte på de) men alltid när dom hade löst ett problem dök ett ännu större upp så de blev lite tjötigt i längden ..


På 4e plats sätter jag True Blood. I'm over my head i den serien love it love it love it!


Dun dun dun ... 3e plats kommer ingen .. ? Så vi hoppar till plats nummer 2. Där sätter jag One Tree Hill. Jag älskar verkligen serien men den har blivit sämre sen Lucas och Peyton hoppade av så ahh ..


Vi har en 5a en 4a ingen 3a en 2a och två stycken på 1plats WOHOOO :cool:

Love Ed Westwick, love Chuck Bass and love Gossip Girl. Så jag sätter ABSOLUT serien på första plats. Men denna gången är det två stycken i toppen.


Vem tror ni får den andra delen av första platsen ? Om ni har följt min blogg den senaste tiden har ni nog kanske en liten aning om vilken serie det är, eller ? Jag sätter OC på en första plats. Ända sedan första avsnittet var jag fast och det är jag fortfarande.



Vilka är era favvisar ?


Kommentarer
Postat av: Granli

Sv; Takk, det samme :)

2010-04-02 @ 02:00:22
URL: http://lpg.blogg.no
Postat av: Fackin' Bitch

Grejen är väl den att jag inte riktigt gillar fjortisar, men det är kul att se dom i verkligheten. Som med drakar!

2010-04-02 @ 16:22:31
URL: http://fackinbitch.blogg.se/
Postat av: Fackin' Bitch äääälskar fjortisar (not)

Gammla gubbar gillar fjortisar. Och amerikaner, dom tror att alla svenskar är blonda, horiga och älskar bajs (jag vet inte vart dom fick det sista ifrån).

2010-04-02 @ 19:33:12
URL: http://fackinbitch.blogg.se/
Postat av: Daniel Vardakis Lembke

Hej alla bloggare! Kommentera gärna min blogg och skriv vad ni tycker om den! :)

2010-04-05 @ 00:38:43
URL: http://aandd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0