FIREFOX

Jag har lyckats lägga på två program på Firefox ?
Här är det ena


De är typ en slideshow eller va man ska kalla de .. man kan kolla bilder, kolla film-trailers, spela spel tror jag, kolla musik massa :D ganska användbart hehee


De andra är hmm .. vet inte vad det är men man kan gå in på msn, twitter, facebook och sånna dära grejs. De är som ett fönster som hela tiden är öppet till väster. Lite svårt att förklara hahaa men de är säkert bra de också bara de att inte jag fattar hur man gör :P

Sen så till sist så har jag hittat en sida där man kan välja olika teman att ha i sin firefox .. HÄR är länken till sidan om du vill ha den :D

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Åh, vill också ha en Mac! :D



Bullfita? Vill du smaka? ;) Haha!

2010-04-23 @ 15:13:55
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0